Szanowni Państwo,
Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDKUR L-P” SP. z o.o. w Bielsku-Białej
zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na oprogramowania w ramach programu
„Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Moduły dodatkowe kompatybilne z programem mMedica
CPV: 48000000-8
Parametry równoważne lub nie gorsze niż:
moduł e-archiwum:
- Zapisywanie dokumentów w eArchiwum z opcją definiowania zakresu dokumentów, które mają być automatycznie umieszczane w eArchiwum
- Szybki dostęp – określanie czasu przez jaki kopie dokumentów przekazanych do archiwum będą dostępne w bazie lokalnej, dla zapewnienia najszybszego możliwego dostępu do tych dokumentów
- Udostępnianie dokumentów pacjentom – pozawala przekazać wybrany dokument do aplikacji mobilnej Informacje Medyczne. Wymagany moduł Integracji Aplikacji Mobilnych.
- Eksport XML – w formacie XML HL7 CDA
- Eksport załącznika
- Podgląd dokumentu
- czas trwania licencji na moduł dodatkowy: minimum 16 miesięcy
- możliwość korzystania na 10 stanowiskach
moduł e-rejestracja:
–możliwość umówienia się na wizytę do lekarza drogą elektroniczną, bez konieczności wychodzenia z domu.
– Rejestracja on-line dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
– możliwość dodawania uwag do rezerwacji przez pacjenta
– możliwość przeglądania listy wystawionych przez lekarza skierowań
-czas trwania licencji na moduł dodatkowy: minimum 16 miesięcy
– możliwość korzystania na 10 stanowiskach
moduł e-rejestracja + :
- Przegląd zaplanowanych wizyt
- Oznaczenia wizyt recepturowych
- Oznaczenia wizyt domowych i dostęp do informacji o adresie pacjenta
- Wyszukiwanie wolnych terminów
- Rezerwacja wizyt własnych
- Rezerwacja wizyt do innych lekarzy
- Tryb szybkiej rezerwacji na podstawie danych przekazanych z aplikacji mMedica
- Szybkie logowanie do Portalu eRejestracja+ bezpośrednio z aplikacji mMedica (dostępne od wersji 6.1)
- Udostępnianie wyników badań laboratoryjnych na koncie pacjenta (dostępne od wersji 6.1)
- czas trwania licencji na moduł dodatkowy: minimum 16 miesięcy
- możliwość korzystania na 10 stanowiskach
moduł mPowiadomienia:
automatyczne wysyłanie:
- Przypomnień o terminach wizyt.
- Powiadomień o konieczności dostarczenia skierowania.
- Potwierdzenia dokonania rezerwacji terminu wizyty w przychodni.
- Powiadomień w przypadku zmiany terminu rezerwacji lub jej odwołania.
-czas trwania licencji na moduł dodatkowy: minimum 16 miesięcy
– możliwość korzystania na 10 stanowiskach
Usługi eArchiwum.eu
eRejestracja.eu
CPV 48000000-8
Parametry równoważne lub nie gorsze niż:
- hosting eArchiwum w mMedica
- certyfikat bezpieczeństwa SSL
- aktualizacja systemu
- pomoc techniczna w zakresie systemu
– czas trwania: 13 miesięcy
– przestrzeń dyskowa do 5 GB
– konfiguracja + instalacja
eRejestracja.eu:
system teleinformatyczny umożliwiający umawianie się na wizyty drogą elektroniczną
- zdalna instalacja systemu eRejestracja mMedica
- hosting Portalu eRejestracja mMedica oraz bazy danych PostgreSQL
- adres internetowy w subdomenie domeny erejestracja.eu
- certyfikat bezpieczeństwa SSL
- aktualizacja systemu eRejestracja mMedica
- pomoc techniczna w zakresie systemu eRejestracja
– czas trwania: 13 miesięcy
– możliwość korzystania na 10 stanowiskach
– konfiguracja + instalacja
Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:
poradnia@medkur-poz.pl
Oferty można złożyć do dnia 07-09-2023 r. do godziny 10:00
Dziękuję
Z poważaniem
Urszula Blicharz
Obowiązek informacyjny dla osób zaangażowanych po stronie wykonawcy w realizację zamówienia, którego zamawiającym jest NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ „MEDKUR L- P” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ „MEDKUR L-P” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą ul. Władysława Stanisława Reymonta 5, 43-300 Bielsko-Biała (Administrator). Kontakt z Administratorem: 33 822 18 69.
Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ WYKORZYSTUJEMY DANE?
Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:
- realizacji obowiązków prawnych Administratora, związanych z realizacją zapytania ofertowego i wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO
– obowiązek prawny), - dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, związanymi z realizacją zamówienia lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.
Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych w tym zakresie może się wiązać z brakiem możliwości udziału w zamówieniu oraz realizacji innych ww. celów Administratora.
Informujemy, że Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?
Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów.
W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
- okres realizacji zapytania ofertowego,
- okres przedawnienia roszczeń,
- okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.
JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?
Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO.
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE?
Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).
JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD): rodo@jamano.pl.
DODATKOWA INFORMACJA DLA OSÓB TRZECICH
Państwa dane zostały pozyskane w ramach współpracy z wykonawcą zamówienia ofertowego i będą wykorzystywane w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
Zapraszamy do składania ofert w ramach zapytania
nr 1/E-POZ/2023
Zakup sprzętu elektronicznego i komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu .:
„Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia” („e-usługi POZ”), finansowanym
z Funduszy Europejskich.
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.08.2023 do godz. 13:00 w sposób wskazany w zapytaniu ofertowym.
Pytanie wysłane przez potencjalnego Wykonawcę oraz odpowiedzi Zamawiającego oraz skorygowany wzór umowy.
Rozstrzygnięcie postępowania
Protokół z wyboru oferenta w ramach zapytania nr 1/E-POZ/2023 Oświadczenia
Szanowni Państwo,
Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDKUR L-P” SP. z o.o. w Bielsku-Białej
zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na oprogramowania w ramach programu
„Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia”
Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:
poradnia@medkur-poz.pl
Oferty można złożyć do dnia 09-08-2023 r. do godziny 10:00
Dziękuję
Z poważaniem
Urszula Blicharz
Obowiązek informacyjny dla osób zaangażowanych po stronie wykonawcy w realizację zamówienia, którego zamawiającym jest NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ „MEDKUR L- P” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ „MEDKUR L-P” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą ul. Władysława Stanisława Reymonta 5, 43-300 Bielsko-Biała (Administrator). Kontakt z Administratorem: 33 822 18 69.
Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ WYKORZYSTUJEMY DANE?
Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:
- realizacji obowiązków prawnych Administratora, związanych z realizacją zapytania ofertowego i wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO
– obowiązek prawny), - dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, związanymi z realizacją zamówienia lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.
Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych w tym zakresie może się wiązać z brakiem możliwości udziału w zamówieniu oraz realizacji innych ww. celów Administratora.
Informujemy, że Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?
Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów.
W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
- okres realizacji zapytania ofertowego,
- okres przedawnienia roszczeń,
- okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.
JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?
Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO.
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE?
Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).
JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD): rodo@jamano.pl.
DODATKOWA INFORMACJA DLA OSÓB TRZECICH
Państwa dane zostały pozyskane w ramach współpracy z wykonawcą zamówienia ofertowego i będą wykorzystywane w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
Jesteśmy Grantobiorcą w projekcie pn.: „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia” („e-usługi POZ”), finansowanym z Funduszy Europejskich.
Nasza placówka otrzymała Grant na rozbudowę systemu gabinetowego oraz zakup sprzętu teleinformatycznego, które umożliwiają tworzenie i udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) oraz świadczenia e-usług.
Projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach pakietu REACT-EU, wspierającego przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19.
Realizatorem projektu jest Ministerstwo Zdrowia, a jego wartość wynosi 99 589 028,57 zł.
Celem projektu jest wsparcie cyfryzacji placówek POZ w zakresie świadczenia e-usług, integracji z systemem e-zdrowia oraz usprawnienie udzielania świadczeń.
Więcej informacji o projekcie na stronie: https://zdrowie.gov.pl/poiis/strona-1029-e_uslugi_poz.html
Jak należy zgłaszać nieprawidłowości?
Instytucja Zarządzająca Programem Infrastruktura i Środowisko, przywiązuje szczególną wagę do zapewnienia realizacji projektów w ramach Programu w sposób etyczny, jawny i przejrzysty. Dlatego też stworzone zostało proste narzędzie do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości dotyczących projektów finansowanych ze środków pochodzących z Programu Infrastruktura i Środowisko.
Przekazywane sygnały o nieprawidłowościach pozwolą na wprowadzenie odpowiednich środków zaradczych oraz przyczynią się do zapewnienia najwyższych standardów realizacji projektów.
W celu zgłoszenia nieprawidłowości należy:
- skorzystać z formularza
lub - wysłać wiadomość na adres e-mail: naduzycia.POIS@mfipr.gov.pl
Więcej informacji na ten temat: przejdź na stronę programu Infrastruktura i Środowisko.
Tytuł projektu:
Podniesienie jakości i poprawa dostępu do świadczeń zdrowotnych oraz rozwój opieki koordynowanej nad pacjentem podstawowej opieki zdrowotnej w NZOZ Medkur L-P Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Reymonta 5, dzięki inwestycji w sprzęt medyczny i sprzęt IT
Nazwa beneficjenta: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „MEDKUR L-P” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Władysława Stanisława Reymonta 5, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471883929
Źródło finansowania: Fundusze Unijne
Okres realizacji: 2022-08
Krótki opis projektu: Zakup sprzętu medycznego oraz IT
Zakładane efekty, główne korzyści: Podniesienie jakości i poprawa dostępu do świadczeń zdrowotnych oraz rozwój opieki koordynowanej nad pacjentem podstawowej opieki zdrowotnej
Zapytanie ofertowe sprzęt medyczny i komputerow Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku powiązań Załącznik nr 3 Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Formularz ofertowy Załacznik nr 1 do zapytania ofertowego SOPZ MEDKUR Załacznik 5 wzór umowyZapraszamy do składania ofert w ramach zapytania
nr 2/EFRR/10.1/2022:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: Podniesienie jakości i poprawa dostępu do świadczeń zdrowotnych oraz rozwój opieki koordynowanej nad pacjentem podstawowej opieki zdrowotnej w NZOZ Medkur L-P Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Reymonta 5, dzięki inwestycji w sprzęt medyczny i sprzęt IT RPO WSL 2014 – 2020
Oferty należy złożyć w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1600 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.07.2022 do godz. 16:00 w siedzibie NZOZ Medkur L-P Sp. z o.o. lub poprzez Bazę konkurencyjności w sposób wskazany w zapytaniu ofertowym.
Rozstrzygnięcie postępowania na zakup sprzętu komputerowego
Protokół OświadczeniaZapraszamy do składania ofert w ramach zapytania nr 3/EFRR/10.1/2022 :
Zakup sprzętu medycznego w ramach projektu pn.: Podniesienie jakości i poprawa dostępu do świadczeń zdrowotnych oraz rozwój opieki koordynowanej nad pacjentem podstawowej opieki zdrowotnej w NZOZ Medkur L-P Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Reymonta 5, dzięki inwestycji w sprzęt medyczny i sprzęt IT RPO WSL 2014 – 2020
Oferty należy złożyć w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1600 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.07.2022 do godz. 16:00 w siedzibie NZOZ Medkur L-P Sp. z o.o. lub poprzez Bazę konkurencyjności w sposób wskazany w zapytaniu ofertowym.
Rozstrzygnięcie postępowania na zakup sprzętu medycznego
Protokół Oświadczenia
Zapraszamy do składania ofert w ramach zapytania nr 4/EFRR/10.1/2022 :
Zakup sprzętu medycznego tj. Aparat USG 1 szt. w ramach projektu pn.: Podniesienie jakości i poprawa dostępu do świadczeń zdrowotnych oraz rozwój opieki koordynowanej nad pacjentem podstawowej opieki zdrowotnej w NZOZ Medkur L-P Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Reymonta 5, dzięki inwestycji w sprzęt medyczny i sprzęt IT RPO WSL 2014 – 2020
Oferty należy złożyć w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1600 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.09.2022 do godz. 16:00 w siedzibie NZOZ Medkur L-P Sp. z o.o. lub poprzez Bazę konkurencyjności w sposób wskazany w zapytaniu ofertowym”
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego SOPZ MEDKUR 25.08.2022 edyt. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego SOPZ MEDKUR 25.08.2022 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Formularz ofertowy 25.08.2022 edyt. Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Formularz ofertowy 25.08.2022 Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 25.08.2022 edyt. Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 25.08.2022 Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku powiązań 25.08.2022 edyt. Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku powiązań 25.08.2022 Załącznik nr 5 wzór umowy 25.08.2022 edyt. Załącznik nr 5 wzór umowy 25.08.2022 Zapytanie ofertowe USG 25.08.2022Rozstrzygnięcie postępowania na zakup aparatu USG
Protokół z wyboru oferenta Oświadczenia